سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 5
کل بازدید : 853
کل یادداشتها ها : 5
خبر مایه


کریس آنجل در سال 1967 در نیویورک بدنیا آمد. او به همراه مادر یونانی، پدر و دو برادرش Costa و JD و دو گربه خانگی اش در نیویورک بزرگ شد. او در نوجوانی به یادگیری و نواختن سازهای موسیقی مثل فلوت و آکودیون پرداخت. یکی از بزرگترین مشکلات کریس در زندگی از دست دادن پدرش بدلیل سرطان بود. وقتی در سن 6 سالگی عمه او یک شعبده بازی با ورق برای او انجام داد مسیر زندگی کریس تغییر کرد و از همان دوران به انجام کارهای عجیب و غریب و شعبده بازیهایی که بیشتر جنبه واقعیت داشته باشند پرداخت. دو نفر از بزرگترین شعبده بازانی که او را تحت تاثیر قرار دادند و کریس از کارهای آنها الهام میگیرد Harry Houdini و Aldo Richiardi هستند. او از همان دوران نوجوانی در مهمانیها و جشنها شروع به انجام شعبده بازیهای فراگرفته و ابتکاری خود میزد. در همین زمان شعبده بازی بنام James Randi که از خوانندگان گروه AngelDust بود ورقهای بازی را بنام Angel منتشر کرد و آهنگ MindFreak را برای برنامه‌های نمایشی کریس آماده کرد.

کریس در سال 2001 و 2004 برنده جایزه IMS Magicians (International Magicians Society) که از سال 1968 تا بحال مجموعاً 37000 عضو در سرار دنیا دارد و در سال 2005 برنده جایزه بزرگترین شعبده باز آمریکا شد و برنامه‌ای در یکی از کانالهای ماهواره بنام A&E هرهفته کارهای جدیدش را پخش میکند. او در این کانال شروع به آموزش کارهای ساده شعبده بازی به بینندگان کرد و در مصاحبه‌ای با Penn Jillette اظهار کرد که باور نمی‌کند که انسانی با قدرت ماوراءطبیعه وجود داشته باشه اما باز هم افرادی به او داشتن قدرت های ماوراء را نسبت میدهند و حتی خود کریس در بسیاری از اجرا هایش خود را شعبده باز و جادوگر معرفی میکند .

این مجموعه شامل سه فصل Mindfreak + Criss Angel Supernational + دو فصل MasterMindes می‌باشد.همچنین وی در سالن تائتر هتلی در لاس وگاس هر روز به اجرای نمایشی با نام BeLIEve میپردازد .






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ